Pieśń - "Bo wolę być nieznaną"

Ref.: Bo wolę być nieznaną, ukrytą za nic mianą.
O Jezu Najukochańszy Miłości więźniu mój.
Bo wolę być nieznaną, ukrytą za nic mianą.
O Jezu Najukochańszy Miłości więźniu mój.

1. Złącz moje ciało z Twym Ciałem zranionym,
abym już mogła cierpieć razem z Tobą, Jezu
dam Ci się porwać i przybić do Krzyża,
mój Najukochańszy się zbliża.

2. Pragnę czystości Twego serca
i masz zajaśnieć jak piękna świeca
Twe cierpienie będzie dla większej chwały, 
Wandziu od Mojej Rany.

3. Złącz moje serce z Twym Sercem zranionym,
abym już mogłą cierpieć razem z Tobą.
Z Miłości konam dla dusz kapłańskich,
aby byli na drogach Pańskich.

4. Wandziu, anielaki Cherubie pamiętaj,
że życie twoje ma być jak Msza Święta.
Odejdę, aby doświadczyć ciebie,
Krzyża nie zrzucaj z siebie.

Referen po ostatniej zwrotce:

Bo wolę być nieznaną, ukrytą za nic mianą,
o Jezu Najukochańszy Miłości Więźniu mój.
Bo wolę być nieznaną, ukrytą za nic mianą
i taka umrzeć pragnę.










Źródło: Ks. Michał Siennicki SAC, Dziewięć dni ze Służebnicą Bożą s. Wandą Boniszewską CSA, Fundacja Misericordia, Ożarów Mazowiecki 2020.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz