Prośby i podziękowania za wstawiennictwem s. Wandy Boniszewskiej - za Adonai.pl

basia: 29.01.2009, 21:24
 Siostro od Aniołów proszę CIĘ o wstawiennictwo mego męża ANDRZEJA,pomóż mu w pracy o zdrowie,łaski mu potrzebne,broń od złego,posyłaj Anioła by go prowadził drogą do BOGA...Módl się za całą moją rodziną.BÓG zapłać!!!
 zosia: 22.01.2009, 22:08
 Siostro Wando,proszę o wstawiennictwo modlitewne za bardzo chorego męża JANA stan b.ciężki,pomóż mu przezwyciężyć ten kryzys,lub ulżyj mu w cierpieniu... Proszę o modlitwę za całą rodziną,o siłę i pokorę,pokój BÓG ZAPŁAĆ...
 Halina: 01.01.2009, 21:58
 Proszę o modlitwę za moją rodziną.Siostro od Aniołów zawierzam CI mego męża LUCJANA przemień jego duszę i ciało,spraw aby skorzystał z sakramentu pojednania, spraw aby w domu zapanowała zgoda,miłość,radość wiara,żeby ustały kłótnie,broń od złego,postaw na jego drodze Anioła,który by go prowadził drogą przez Maryję do BOGA...BÓG ZAPŁAĆ...
 wdzieczna: 30.12.2008, 21:05
 dziekuje ci kochana Wandziu za wstawiennictwo u Pana Boga prosze mniej w opiece moja rodzine dziekuje ci za twoja swietosc kocham cie
 Zosia: 16.11.2008, 21:29
 Proszę o wstawiennictwo modlitewne,SIOSTRY od ANIOŁÓW o CUD zdrowia dla MNIE,opiekę nad moją całą rodziną,cierpliwość,pokorę,bym mogła znosić wszelkie trudności,problemy i cierpienia.SIOSTRO WANDO módl się u PANA za NAMI.BÓG ZAPŁAĆ...
 WANDA: 21.08.2008, 16:40
 PROSZE O MODLITWE SIOSTRY I MOJA IMIENICZKE WANDE O WSTAWIENICTWO W MOJEJ SPRAWIE W DNIU 25 SIERPNIA. BOG ZAPLAC.
 maria: 28.07.2008, 18:32
 o zbrodniach tych czasow slyszalam codziennie w swoim domu rodzinnym, ale spektakl telewizyjny przyblizyl mi jeszcze bardziej groze tamtych dni i wielkich bohaterow.w swoich wieczornych modlitwach czesto wspominam sp. wande boniszewska - wielka polke, prosze za jej wstawiennictwem o potrzebne laski w moim zyciu. czcicielka maria.
 Maria: 03.04.2008, 23:49
 Maria po przeczytaniu artykulu jestem pod silnym wrazeniem prosze za wstawinnictwem siostry Wandy o modlitwe za cala rodzine,o sile i pokore.Bog Zaplac
 grazka58: 24.03.2008, 22:21
 Jestem pod wrazeniem postawy s.Wandy, choc obejrzalam tylko koncowke spektaklu. Proszę Siosty od Aniołów o modlitwę za wstawienictwem s.Wandy Boniszewskiej za małżeństwa, zwłaszcza te przeżywające trudności i kryzysy, aby Rodzina była Świętością.Za spowiedz i Komunię Św.dla Mateusza i tych wszystkich, którzy zwlekają
 Wioletta: 18.03.2008, 23:32
 Dzięki Twórcom spektaklu o Wandzie Boniszewskiej dowiedziałam się o tak wspaniałej postaci! (Zmarła Ona w roku narodzin mojego synka...). Jednocześnie zabolało mnie to, że wiadomość o życiu Świętej dotarła do mnie tak późno... Proszę Siostry od Aniołów o modlitwę i Wandę Boniszewską o wstawiennictwo, abym w codziennym życiu umiała z pokorą, ufnością i cierpliwością znosić wszelkie trudności, problemy i cierpienia. Bóg zapłać
 agma3_68@o2.pl: 17.03.2008, 22:50
 Marek -proszę o modlitwę za moją całą rodzinę.Po obejrzeniu spektaklu teatralnego oraz przeczytaniu kilku wypowiedzi,proszę za wstawieńictwem siostry Wandy o modlitwę.
 Mira: 10.01.2011, 13:40
 proszę o łaskę nawrócenia dla mojego brata, dla taty i dla Oli. proszę również o poprawę sytuacji w pracy dla mnie i dla mojego męża.
 renata: 09.01.2011, 19:17
 Proszę Cię o odmianę na lepsze w moim życiu i wolność.
 Krzysztof: 02.12.2010, 15:10
 Prosze o modlitwe w moich intencjach.
 zalekniona : 15.11.2010, 13:45
 SIOSTRO OD ANIOLOW PROSZE CIE O TWOJE WSTAWIENNICTWO MEGO MEZA JERZEGO ,POMOZ MU W PRACY ORAZ NASZYM SYNOM I MNIE .POSTAW NA NASZEJ DRODZE ANIOLA ,KTORY POPROWADZI PRZEZ MARYJE DO BOGA.WYPRASZAJ DLA NAS POTRZEBNE LASKI ZDROWIA, MILOSCI, ZARADNOSCI,OTOCZENIA ZYCZLIWYCH I POMOCNYCH LUDZI I PRZYJACIOLPOLECAMY SIE TWEJ MODLITWIE .
 Danka: 12.10.2010, 00:24
 Święta Wando Boniszewska proszę módl się o moje zdrowie ratuj mnie od moich chorób kocham cię dziękuję ci za twą świętość
 Aleksandra: 24.08.2010, 11:10
 Siostro Wando proszę Cię wyproś nawrócenie i przemianę serca dla Łukasza,uzdrowienie naszej zranionej miłości,przebaczenie.O pomoc dla mnie w trudnościach z podjęciem nauki,uzdrowienie z lęków.Módl się za nami.Dziękuje
 kazimierz: 20.07.2010, 08:54
 Kochane siostrzyczki dziękuję za modlitwę wstawienniczą w mojej intencji i mojego syna za waszym pośrednictwem u siostry Wandy.Syn nie tylko zdał egzamnin zaległy,ale wszystkie pozostałe co jest fenomenem.Oddany zostałem opiece aniołom.Najpierw w nocy ktoś zapowiedział ich przybycie,a po kilku godzinach widziałem ich we śnie jak przyszły. Zyczę niekończącej się radości.
 prosząca: 05.06.2010, 22:24
 Kochana siostro Wando Boniszewska błagam uproś u TATUSIA NIEBIESKIEGO zdrowie dla mnie proszę..................dziękuję ci za twą świętość........
 zosia: 26.03.2010, 22:04
 Proszę o wstawiennictwo modlitewne Siostry od Aniołów o Cud zdrowia Mego Taty JANA,cierpliwość,pokorę oby odbyło się bez operacji (amputacji nogi)Módl się u PANA za Nim BÓG ZAPŁAĆ...
 ania: 23.02.2010, 21:56
 Proszę o wstawiennictwo modlitewne SIOSTRY od ANIOŁÓW o Cud zdrowia dla Mnie,rodziny,pomóż rozwiązać problem który nagromadził się naddemną i moją koleżanką,pomóż Nam,Módl się za NAMI.BÓG ZAPŁAĆ.....
 Filipka: 17.11.2009, 16:36
 Jak to si stało, ze nie wiedziałam o tak wspaniałej, dobrej świętej Wandzie, mojej imienniczce. Czcigodna siostro Wando, bądź od dziś moją patronką, wyjednaj mi u Ducha św. łaski dobrej rady, mądrości tak potrzebne w podejmowaniu decyzji, dar głębokiej wiary w i pokorną ufność w przyjmowaniu Bożych wyroków, a także wstaw się u Chrystusa Miłosiernego za moimi dziećmi, aby wróciły do Kościoła.
 Anna: 17.11.2009, 13:37
 Czcigodna Siostro Wando, ponieważ za życia ofiarowywałaś ból i modlitwy za kapłanów i osoby konsekrowane, tym bardziej teraz dostrzegasz potrzebę i konieczność modlenia się za osoby duchowne, proszę Cię o wymadlanie dla Nich świętości życia w roku Kapłańskim.
 Anna: 17.11.2009, 11:44
 Wczoraj obejrzałam w TV sztukę pt.Stygmatyczka o s.Wandzie.Dziś zainteresowałam się życiem i osobą siostry wpisując w Google jej nazwisko. Jestem wzruszona dogłębnie jej haryzmatem i pokornym życiem. Proszę Cię s.Wando, o ile jest to zgodne z wolą Bożą, o modlitwę za moją najbliższą rodzinę, wypraszaj nam potrzebne łaski, abyśmy odnależli Boga w swoim życiu i przy Nim trwali, teraz i na wieki. Amen.
 ja: 16.11.2009, 23:20
 Siostro Wando, prosze o modlitwę wstawienniczą , oby Jezus zlitował sie nad nami , i abym mogła znó znaleźć sens zycia i miłość
 Andrzej: 01.07.2009, 22:12
 Proszę o modlitwę za MNIE i MOJĄ żonę i całą rodzinę o łaski zdrowia,pokój,radość,nawróć grzesznikow!!!
 Bogusia: 17.05.2009, 21:57
 Siostro Wando Tobie zawierzam mego męża Zbyszka wyproś łaskę zdrowia,ulecz jego kolano by mógł chodzić W Tobie cała nadzieja.Bóg zapłać.Proszę o modlitwę!!!
 stan55: 12.05.2009, 17:27
 Proszę o modlitwę za mojego syna kleryka - V -TEGO roku seminarium duchownego Siostro Wando od Aniołów proszę Cie o cud ,o opiekekę nad moim synem , o wyświęcenie go na diakona . O PRZEMIANĘ OSÓB KTORZY MU UTRUDNIAJĄ W REALIZACJI CELU . pOATAW NA JEGO DRODZE Anioła który go przeprowadzi przez wszystkie trudności
 karolina: 22.04.2009, 21:33
 Proszę CIĘ Siostro Wando o wstawiennictwo za moją rodziną proszę o łaski zdrowia dla nas wszystkich opiekę głębszą wiarę,spraw aby mój mąż mógł wrócić do pracy z oddelegowania (jest bardzo nerwowy)cierpi na tym cała rodzina i nie tylko,wyproś u Boga aby mógł wrócić do tej pracy w której wcześniej pracował ,był bardzo spokojny Siostro TY wszystko możesz,módl się ,wstawiaj się u Boga za NAMI wszystkimi i wypraszaj łaski,obdarzaj nadzieją,miłością,pokojem...
 danuta: 07.04.2009, 20:19
 Sw.Wando prosze o zdrowie dla mnie i mojej rodziny prosze o dar macierzynstwa dla corki ratuj z dlugow dziekuje ci za te laski ktore mi wyprosilas kocham cie
 zosia: 11.03.2009, 22:02
 S.Wando od Aniołów proszę CIĘ o modlitwę za siebie i moją rodziną,o głębszą wiarę,siłę,pokorę,zdrowie i potrzebne łaski.Bóg zapłać...
 Anna: 28.08.2013, 20:43
 Prosimy o modlitwę i wstawiennictwo przed Bogiem Ojcem za życie i zdrowie Naszego kochanego Kacperka Banaś. Prosimy by wrócił do zdrowia i do życia przed wypadkiem.Boże, proszę spójrz na jego cierpienie ciała i duszy i okaż mu miłosierdzie. Spraw by doznał potęgi Twojej dobroci i w zdrowiu i radości mógł wrócić do normalnego życia. Nam jego rodzinie daj wiarę i nadzieje. Wysłuchaj błagań całej Naszej zrozpaczonej rodziny i przyjaciół. Bóg zaplać
 mama: 12.02.2013, 20:49
 Siostro Wando ratuj Krzysztofa proszę
 barbara: 30.01.2013, 15:26
 prosze o modlitwe za Grzegorza o uzdrowienie duchowe i psychiczne,uleczenie zlych nalogow i pokus oraz laske nwrocenia-o uzdrowienie relacji malzenskich Magdy i Grzegorza jednoi zgode oraz ochrone przed wszelkimi atakami zla-o pomoc w trudnych sprawach Roberta,Teresy,Magdy,Agaty,Krystyny,Aliny,Marcina,Marysi,Grzegorza-o stala prace dla Magdy,Teresy,Marcina,Grzegorza,Pawla.
 Maria: 31.12.2012, 05:12
 Siostro Wando od Swietych Aniolow prosze o pomoc w bardzo trudnych dla mnie sprawach malzenstwa i rodziny-popatrz Siostro z Nieba ile ich jest i jak bola. Co ja mam czynic aby bylo latwiej i lepiej, aby nieustannie zlo nas nie atakowalo. JEZU UFAM TOBIE!!!!!!!!!!!!TY TYLKO MOZESZ ZMIENIC
 Beata: 26.09.2012, 17:27
 Siostro Wando od Aniołów proszę o modlitwę i łaski dla mnie i mojego syna Rafała.Błagam Cię o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa abym mogła odnaleźć na nowo sens i radość życia.Abym spotkała na swojej drodze miłość z którą spędzę resztę życia.
 Rodzice: 02.08.2012, 00:25
 Siostro Wando prosimy Cię o modlitwę wstawienniczą u Jezusa Miłosiernego w intencji naszej córki, Twojej imienniczki, o uzdrowienie duchowe i cielesne dla niej, o siłę wyzwolenia się spod wpływu złego towarzystwa i powrót na łono Kościoła.
 Wanda: 12.07.2012, 23:49
 Świątobliwa Wando moja patronko proszę Cię o pomoc w otrzymaniu pracy przez mojego bratanka.Ty znasz jego życie i trudy których los mu nie oszczędził .Dziś mimo, że jest wykształcony od 2-ch lat jest bezrobotny .Na składane oferty w odpowiedzi otrzymuje ,że nie może byc zatrudniony z uwagi na zbyt wysokie kwalifikacje i wiedzę.Pomóż mu Św. Wando bo boje się, że dalsze trwanie bez pracy może odbić się na jego psychice - tym bardziej, że i żona także od ponad roku jest bezrobotną. Wierzę, że wstawisz się z moją prośbą przed tron naszego Ojca w niebie i wyprosisz potrzebne łaski o które goraco Cie proszę.
 Aneta: 06.06.2012, 18:06
 Siostro Wando mam 29 lat i jestem chora na Miesniaka duzego I polita i rwia mnie tez jajniki blagam upros u Pana Jezusa Laske Zdrowia aby Pan Jezus uzdrowil mnie z choroby i ocalil od operacji
 Mirka: 25.02.2012, 09:48
 Proszę o Twoje wstawiennictwo,Siostro Wando,o dar głębokiej wiary i przemiany życia ,serc dla Niny,Agnieszki,Cezarego,Olka,Piotra,Norberta,dla mnie proszę o rozwiązanie trudnej sytuacji zycia
 mama ewa: 08.02.2012, 22:34
 Droga siostro wando błagam wstaw się u Pana za córką Pauliną .Ma 21 lat choruje od 12 ego roku życia .Niema poprawy mimo leczenia .Jest tylko gorzej już brak mi wiary w jej wyleczenie .Bardzo cierpi psychicznie .Ty wiesz jakie to cierpienia .Przechodziłaś przez podobne rzeczy.jeśli dobry Bóg zechciałby uleczyć wysłuchać radość byłaby nieopisana dla wszystkich.Bóg zapłać.
 Jadwiga-21.01.2012: 21.01.2012, 13:13
 Siostro Wanko uproś mi u Ojca Niebieskiego łaskę cierpliwości którą tak bardzo potrzebuję w opiece nad wnuczkiem. Uproś też łaskę wiary dla moich dzieci i chrztu dla wnuka.
 babcia: 28.10.2011, 16:01
 s.Wando wstaw sie u Boga za Tomkiem-dziekuje Ci bardzo.
 Barbara: 20.10.2011, 10:10
 Siostro Wando,Ty widzisz z nieba w jakich kłopotach jest moja rodzina,już nie wiemy co mamy robić,jesteśmy u kresu wytrzymałości,z nikąd żadnej pomocy,boję się żeby nie doszło przez to do jakiejś tragedi.Wstaw się za nami do Jezusa i Maryi,byśmy jak najszybciej otrzymali pomoc,sami nie jesteśmy w stanie już nic zrobić.
 zosia: 06.09.2011, 13:26
 Niech Bóg zabierze ode mnie moją samotność. Bardzo proszę o dobrego męża, zięcia dla mamy.
 kinga: 28.07.2011, 18:08
 Siostro Wando Proszę Cię gorąco spraw,żeby Pan Bóg zabrał ode mnie moją długoletnią dolegliwość, ponieważ nie mogę przez nią pracować i jestem fałszywie oceniana przez najbliższych.Bardzo jest mi potrzebna łaska dobrej pracy,dlatego błagam Cię wstaw się za mnną.
 3 4 2011: 03.05.2011, 11:29
 siostro wando tobie zawierzam mych synow imeza oraz mnie wypros potrzebne laski dla nas oraz sandry i beaty a dzisiaj cie prosze o pomoc dla pawla pomoz w pewnej sprawie aby znalazl wyjscie z z tej sytuacji ktora teraz zaprzata mu mysli upros o szczegolne laski ducha sw dla niego i calej naszej rodziny
 Basia: 16.04.2011, 21:08
 Siostro Wando bardzo Ciebie proszę uproś mi łaskę zdrowia u miłosiernego Ojca,łaskę która jest mi tak bardzo potrzebna
 ANETA Z MĘŻEM: 28.01.2011, 10:39
 SIOSTRO WANDO PROSIMY O WSTAWIENNICTWO ZA NAMI PRZED TRONEM PANA. PROSIMY O DAR POTOMSTWA. WYPRASZAJ ŁASKI NAM POTRZEBNE I SPRAW ABY W NASZYCH SERCACH ZAGOŚCIŁO SZCZĘŚCIE.ODDAL OD NAS WSZELKIE KŁOPOTY. PROSIMY O ZDROWIE I BOŻE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO.
 mariusz: 10.01.2011, 20:55
 s Wando proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana o to żebym znalazł pracę i kogoś kogo mógłbym pokochać jestem taki samotny
 Daria: 10.01.2011, 20:07
 W modlitwie za wstawiennictwem Siostry Wandy proszę o pomoc w moich sprawach. Bóg zapłać.

2 komentarze:

  1. O uzdrowienie z migreny prosi Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o uproszenie potrzebnych łask za wstawinnictwem s. Wandy, bożej konwalijki. Niech, jak obiecała, skutecznie oręduje w moich potrzebach i prośbach. Siostro Wando oręduj za mną. Do zobaczenia u Pana. Daj mi proszę znak swej przychylności.

    OdpowiedzUsuń