Podziękowania za łaski

     Pani Janina powiadamia: "Uprzejmie zawiadamiam Zgromadzenie, że w marcu 2005 r. zachorowałam na obustronne zapalenie płuc. Modliłam się do Pana Boga o uzdrowienie za przyczyną siostry Wandy Boniszewskiej. Po dwóch tygodniach zostałam uzdrowiona. 

     Nadmieniam również, że moja znajoma pielęgniarka Krystyna w marcu 2004 r. miała operację woreczka żółciowego. Modliłam się również przed zabiegiem o jej zdrowie do Pana Boga za wstawiennictwem siostry Wandy Boniszewskiej. Obecnie ta pani jest całkiem zdrowa i pracuje nadal w swoim zawodzie". 

     Pani Krystyna w liście z 16.02 2004 r. pisze: "Dziękuję za łaskę od Pana Boga zdania egzaminu przez córkę za przyczyną s. Wandy Boniszewskiej. Jej poleciłam tę sprawę. Jestem wdzięczna za wysłuchanie modlitwy". 

     Zanoszone przez wiernych prośby i otrzymywane łaski świadczą o rozwoju kultu prywatnego. Jeżeli on się rozszerza i utrwala, może stać się podstawą do rozpoczęcia procesu beatyfikacyjnego. Decyzja o tym, z racji kompetencji miejsca śmierci siostry Wandy, należeć będzie do arcybiskupa metropolity warszawskiego. 

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz